Seryjne faksy

Autor: Andrzej Chojnacki (alf_at_polbox.pl)
Data: Sat 02 Nov 1996 - 19:01:41 MET

Witam i pytam.

Jaki program umozliwia "seryjne" wysylanie faksow, na
podstawie listy wysylkowej i jeszcze robil by to
bez ingerencji uzytkownika. Tzn. zapuszczam go po 22.00
a rano mam raport pod ktore numery udalo sie wyslac.

Wie na pewno, ze robi to delrina, ale nie wiem, jak
wyglada sprawa importu bazy danych do ksiazki adresowej,
a jest tego sporo. Poza tym delrine mam jeszcze na duzych
dyskietkach i musialbym gdzies pozyczyc stacje.
Moze ktos zna jakiegos sharewara lub freewara, ktory
zalatwia takie sprawy?

Pozdrawiam,

--
|      Andrzej Chojnacki      |