Re: Karta Video BETA-Cam

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Sat 02 Nov 1996 - 12:46:01 MET

On Mon, 28 Oct 1996 14:20:58 +0100, Marcin Mrowiecki wrote:

>Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl) wrote:
>: Czesc!
>
>: Mam takie male pytanko - czy ktos nie slyszal o kartach Video (do
>: grabowania/nagrywania na Video) o jakosci przetwarzania godnych BETA-CAM?
>Ile BETA ma rozdzielczosci ???

Dokladnie nie pamietam, ale BETA odpowiada rozdzielczosci telewizyjnej czyli dla PAL i SECAM
bedzie 625 linii obrazowych po ok. 750 punktow. W praktyce wykorzystuje sie troche ponad 500 linii.

>Z zabawek typu semi-profesional to wiem o MIRO DC20 (NA PCI) chodzi w SVHS i

Od SVHS do BETY jest jescze spory kawalek drogi.

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (
       ( 04-921 Warszawa )