Re: Narzedzie do PPP

Autor: Bernard Malinowski (maber-polska_at_geocities.com)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 20:00:24 MET

> "naciskal
> To jest w samym Win95. Na plytce w katalogu ADMIN\APPTOOLS\DSCRIPT.
Trzeba
> najpierw zainstaowac SLIP i TCP/IP. I tyle.

Zainstaluj powyzsze z instalatora Win w panelu sterowania, nastepnie w
Akcesoriach wybierz Dial-up Scripting Tool i odpal. Oto Twoje narzedzie.
Teraz w oknie Polaczenia wybierz ustawione Twoje TPSA. Nastepnie uzyj
Przegladaj i wybierz np.Pppmenu (wlasciwie jest to kompletny skrypt i pa
malej modyfikacji dziala). Ale gdyby Ci sie nie udalo :^), zastap go
ponizszym :

proc main
delay 3
waitfor "ame:"
delay 1
transmit "ppp"
delay 1
transmit "^M"
delay 1
waitfor "assword:"
transmit "ppp"
delay 1
transmit "^M"
delay 1
endproc

I ostatnia rzecz (wazne), uzyj opcji Wlasciwosci, nastepnie Konfiguruj,
nastepnie Opcje i dopilnuj aby nie bylo wywolywane okno terminala. I masz
to o co prosisz

--
Pozdrowienia
Bernard