Re: Gdzie kupic dobry computer?

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 16:29:27 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
: > > > 1) zamow u malego 100 pecetow w jednym rzucie.
: > > to pierwsze jestem w stanie zapewnic bez problemow...
: > Moze jestes duzy nie wiedzac o tym...

: nie, jestem malutki. lecz w przypadku zamowienia tej wielkosci jestem w
: stanie sciagnac na pare dni dwoch czy trzech ludzi. przy takiej ilosci
: identycznych zestawow potrzeba srednio 30 minut na zestaw dla wprawnego
: skladacza (wiem to z autopsji ;)) ).

A jestes w stanie sciagnac tyle towaru z platnoscia odroczona na miesiac?
Bo zanim towar dojedzie, zmontujesz go, odstawisz do kontrahenta
(p.s. czym?), zainstaluja, kontrahent zdecyduje sie placic, pieniedze sie
przeleja ... to przynajmiej 3tyg uplyna.

A - czy jestes w stanie dac wtedy 15% rabatu od cen detalicznych?

J.