Re: CD-ROM a procesor

Autor: Piotr Stukin (biker_at_odn.zgora.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 15:49:26 MET

Mariusz Fras <maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<55acu9$57j_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...

> I jeszcze - prawie zdecydowalem sie na kupno Toshiby x8. Moze ktos ma
> jakies opinie na jego temat ( a moze Aztech).
>
> Z gory dzieki
>
> maf

Od kilku miesiecy mam toshibe u siebie, zadnych uwag. Wczesniej mialem
UMAXA - lubil otwierac kieszen z krecaca sie plyta, to samo robia
nieraz gold-stary. A BTC niekiedy nie otwieraja sie wcale, dopiero po
kilko probach.

Pozdrawiam

BIKER :)