Re: Netszkapa multi-mail

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 11:20:44 MET

Stanislaw Piorkowski wrote:

> Witam,
>
> Problem, pewnie banalny:
> Jak zrobic, aby na jednej maszynie z Netscapa+_Win3.11_ moglo latwo
> korzystac kilku uzytkownikow, majacych swoje rozne konta e-mail? Marzy
> mi sie, aby kazdy mial na ekranie swoja "ikonke startowa", ktora
> inteligentnie mu podmieni netscape.ini. Moje proste proby wywolywania
> Netszkapy z parametrami (we 'Wlasciwosciach' ikony programu) zakonczyly
> sie niepowodzeniem - najwyzej 'startuje' z podana strona www.

Dawno nie pracowalem z Netszkapa na Win 3.1* (w Win95 kazdy ma swoje
ustawienia w Registry, w Unixie w podkatalogu .netscape swojego
Homedirectory). W Windowsach 16-bitowych Szkapa nie moze zakladac, ze sa
w ogole uzytkownicy, wiec pewnie ciagle jest tam po prostu netscape.ini.
Jesli tak, to musisz po prostu napisac kazdemu batcha, ktory podmieni
ini na wlasciwy, wywola Szkape a potem podmieni jeszcze raz na
"defaultowy" przesuwajac ini uzytkownika tam gdzie byl poprzednio aby
zachowac ustawienia jesli tenze je zmienil podczas sesji. Jesli kazdy
bedzie mial wpisany osobny plik poczty, newsow a jesli macie duzy dysk
nawet i cache, bedzie to dzialalo jak trzeba.

Pozdrawiam

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland