Re: Durne pytanko :)

Autor: Andrzej Kudlicki (kudlicki_at_camk.edu.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 10:57:56 MET

Wojciech Giersz wrote:

> Mam takie pytanie,sorry,ze takie idiotyczne,no ale ostatnio ogarnely mnie
> watpliwosci :))))
> Jak ma lezec dysk? Elektronika do dolu,czy do gory? Bo w kieszeni twardy
> jest el. do dolu ( i dziala ),natomiast drugi jest jak drzewo- zielonym do
> gory :). W polozeniu odwrotnym ciezko wcisnac kabel ( skret ). Co ciekawe,w
> instrukcji dysku jest bardzo jasna informacja: pionowo lub poziomo,max.
> odchylenie 5%,ale strona PCA do dolu (?) .
> Moze jeszcze jedno-trzeba go przykrecac do uchwytu,czy moze sobie lezec
> luzem na tym kawale blachy? ( wibracje??? )
> [...]

Ja mam w domu jeden dysk podwieszony elektronika do gory i juz 2 lata
dziala.
(jest stary i maly, a powiesilem go tak, bo dokladalem coraz wiecej do
minitower i inaczej sie juz nie dalo (ze wzgledu i na miejsce i na
kabel)).

Anzelm

--
   ___~..  Andrzej S. Kudlicki    Anselm on IRC   phone: +48(22)410041
ext.110