Re: Doze, Standby, Suspend

Autor: Michal Krzycki (krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 22:29:50 MET

To zalezy od plyty i Biosu, ale np:
Doze : taktowanie procesora 2/3 clocka
StandBy : 1/2 clocka
Suspend : Sen zimowy - procesor stoi, dziala kontroler przerwan,
         teoretycznie przebudzenie nastepuje po wystapieniu
         przerwania na ktore sie uczuli komputer w Biosie,
         w praktyce jedynie keyboard (moze to wina mojej plyty :(
   w kazdym badz razie przerwanie z karty sieciowej na pewno go
   nie budzi (pewnie znow moja plyta)

To tyle co wiem, dochodzi jeszcze wylaczanie HD, VGA ....

Michal

Slawomir Stuglik (slawek_at_belfer.ifpan.edu.pl) wrote:
> Czy ktos moglby wyjasnic mi roznice pomiedzy:

> Doze, Suspend i StandBy?
> --
> Slawomir Stuglik -= IRC: sipek =- email:
> slawek_at_belfer.ifpan.edu.pl
> Location: Warszawa, Polska, PGP key & GEEK CODE available on
> finger.
> </a>
> It's better to have gun and not need it than to need a gun and not have
> it.

Michal Krzycki
Silesian Technical University
Department of Automatic Control, Electronics and Computer Science
e-mail : krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl
http://www.polsl.gliwice.pl/~krzycki