Re: ppp TPSA a newsy

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 04:51:59 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Jacek Osiecki <joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<slrn57f09k.hml.joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl>...

> Mysle, ze wyszliby na tym nienajgorzej... Zeby tylko to chodzilo
szybciej...

> Pozdrowka.
> --
Bezplatny tzn. 17gr za 3 minuty czyli impuls. Tak?
To znaczy 3.40zl za godzine.
Godzina dziennie to jest 102zl miesiecznie.
To jest okolo $37.
Ja mam w Usiech $20 za miesiac nielimitowanego dostepu wlacznie z jednym
adresem e-mail i wlasna strona. I to nie jest wcale jakas niesamowita
oferta.
Czy ktos tu nie robi przypadkiem swietnego interesu na "bezplatnym"
numerze?