Re: K5 AMD kompatybilny z Pentium ???

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 16:17:17 MET

On Mon, 28 Oct 1996, Tomasz Jarnot wrote:

> Fifa 96 chodzi cycus, natomiast nie rusza #3D Studio...
>
> Jurand

To niedokadnie musi byc tak jak piszecie. W 3d Studio trzeba cos z
uruchomieniem shella ( nie pamietam dokladnie (nie robilem tego ).
I chodzi.
Na podobnej zasadzie nie chodzi Cyrix P5. Trzeba odpalic program ( jest na
www.cyrix.com ) bo ten proc. jest za szybki w niektorych instrukcjach...
by Ci 3d studio poszlo.

Cody