Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_cyf.gov.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 02:22:58 MET

Miroslaw Prywata wrote:
> [...]

Przepraszam, że tak ni w pięć ni w dziewięć, ale dawno nie czytałem newsów
i zjadło mi początek wątku. Domyślam się, że chodzi o pracę z ogonkami spod
gołego DOS-a ? Jeżeli tak to zapraszam na miror PSO:
http://www.cyf.gov.pl/ogonki/telbin.html
Jeżeli nie, to przepraszam

Pozdrawiam nocną porą

--
Artur Czechowski                                          arturcz_at_cyf.gov.pl
Network Administrator at                     http://www.cyf.gov.pl/~arturcz/