Re: RS-485

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 18:12:47 MET

"Piotr Stukin" <biker_at_odn.zgora.pl> wrote:

>Czy ktos moze powiedziec mi cos na temat RS-485
>Kiedys gdzies cos czytalem, ale to bylo dawno i ....

Od RS-232 rozni sie przede wszystkim mozliwoscia laczenia wielu
wejsc/wyjsc na jednej parze drutow, szybkoscia (wieksza), odprnoscia
na zaklocenia (sygnal przesylany symetrycznie - skretka), dluzszym
zasiegiem. Sa do tego gotowe kosci, rowniez z izolacja galwaniczna.

Tak na przyszlosc, powstala wreszcie lista pl.misc.elektronika i takie
tematy lepiej tam poruszac.

gr