Re: Caviar 21600

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 18:42:26 MET

At 10:36 27.10.96 +0100, you wrote:
> [...]
takie same wady tzn. albo pukaja, albo BAD'ow przybywa w postepie
geometrycznym, albo maja walniete ostatnie 150-200 MB to chy

> [...]
>uzytkowanego twardziela jest naprawde niewielkie, wzrastajac gwaltownie,
>jesli ktorykolwiek z parametrow pracy zostal przekroczony. warto o tym
>pamietac, zanim sie zacznie psioczyc na caviary, seagate czy cokolwiek
>innego. a jak komus padnie dysk, to naprawde warto sie najpierw zastanowic
>dlaczego, bo mimo wszystko w duzej cesci przypadkow jestem w stanie wskazac
>przyczyne...
>
>karpio
>
>ps. asus poprawil prawie natychmiast bios na plytach i w ten sposob nawet
>dysk z wadliwym firmwarem jest zupelnie bezpieczny.

U mnie dysk pracowal w swietnych warunkach a i tak dymek z niego poszedl. To
BYL Caviar 635 Mb...
venglin_at_platon.umcs.lublin.pl
http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html
IRC & Internet Phone nick: venglin