Pascal 7.0 - rysunki

Autor: Piotr Grzegorzewski (wokis_at_indyk.plocman.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 23:41:19 MET

Musze w pisanym przeze mnie programie (P 7.0) umiescic kilka rysunkow (*.pcx) uruchamiane nacisnieciem okreslonego klawisza.
Probowalem to robic przez polecenie EXEC ('bitmap.exe rysunek.pcx) (rysunki mam zeskanowane), ale albo zglasza mi przepelnienie stosu (sterty), albo po prostu nic nie robi, chociaz przy kompilacji nie zglosil bledow.
Na poczatku programu mam umieszczona dyrektywe: {$M 30000,0,655360}.
Chcialbym, aby wybieranie tych rysunkow bylo w jakiejs procedurze.
Program musi pracowac w trybie tekstowym, a obrazki sa do pokazania tylko na chwile (do wgladu).

Za wszelkie uwagi serdeczne dzieki.

Piotr Grzegorzewski <wokis_at_indyk.plocman.pl>