Mail: 1 konto + 2 osoby

Autor: Piotr Grzegorzewski (wokis_at_indyk.plocman.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 22:24:04 MET

Pomozcie!!!
W pracy mam 1 konto na serwerze internetowym, natomiast z e-mail'a chcialyby korzystac 2 osoby lub wiecej.
Uzywam Internet explorer (e-mail + przegladarka) i Win 3.11.
Nie mam mozliwosci zmiany Windows (sluzbowe :-)), natomiast ewentualnie moge zmienic przegladarke (tylko pod win 3.11).
Czy jest jakas mozliwosc ustawienia e-mail'a aby kazda z osob widziala tylko listy adresowane do siebie (w tej chwili kazdy widzi wszystko).
Na pewno nie bede mial dostepu do drugiego konta na serwerze internetu.
Dosyc mam juz ciaglego grzebania sobie po korespondencji.

Z gory wszystkim dziekuje.

Piotr Grzegorzewski <wokis_at_indyk.plocman.pl>