Re: Strona ogonkowa problem

Autor: michal (michotaz_at_cadvision.com)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 01:05:16 MET

On 30 Oct 1996 00:34:22 +0100, kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl (Piotr
Piatkowski) wrote:
>michal <michotaz_at_cadvision.com> wrote:
>
>: Sprawdziłem u Zbyszka Zycha działa bez problemu
>: widzę poprawnie w ISO i CP a wiec jest jednak błąd
>: na tamtej stronie
>
>Jeżu kochany, jak ja Ci mam tłumaczyć że to nie jest błąd, tylko tak
>ma być?
>
>--
>Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND
No dobrze może źle się wyraziłem "błąd"
nazwał bym to pewną niedogodnością która
może wprowadzić w błąd mniej zaawansowanych
użytkowników.
A teraz mam do Ciebie prośbę abyś zajrzał
na pl.soc.seks przeczytał artykuł "Polskie Literki"
i może wytłumaczył im jak wysyłać i czytać
newsgroup zgodnie z ISO używając UNIX
z góry dziękuje
Michał