Re: K5 AMD kompatybilny z Pentium ???

Autor: Tomasz Brykner (bryknert_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 23:46:52 MET

Piotr Sobczak wrote:

> i Clipper...
>
> Piotrek

Jezeli chodzi o Clippera to mialem taki przypadek.
Jeden z klientow postanowil sie rozbudowac i do jednego
486SX-25 dolozyl siec (Novell). No moze nie doslownie.
Dokupil trzy AMD K5-100, jednego przeznaczyl na serwer,
pozostale razem z 486SX jako koncowki.
Zainstalowalem sieciowy program magazynowy.
Uruchamiam na 486SX - chodzi.
Uruchamiam na AMD K5-100 i coz widze:
"run-time error R6003 - integer divide by 0".
Skompilowalem program inaczej (bez exospace'a - clipperowcy
wiedza o co chdzi) i efekt ten sam. Zglupialem doszczetnie :((((.
Uruchamiam program placowy - dokladnie to samo.
Programy skompilowne byly pod Clipperem 5.2.
Dla ciekawosci starsze wersje programow, skompilowane Clipperem 5.0
jakos sobie poradzily i poszly.
I teraz nie wiem blad w Clipperze, czy jednak AMD K5?
Po zamianie procesorow na intelowskie Pentium 120 programy
chodza jak burza.
Chyba jednak z ta kompatybilnoscia AMD do Intela jest cos nie tak.
Tomek

--
|        Tomek BRYKNER           |    " Nie bierz życia na serio -    |