Waverider i SB16

Autor: Krzysztof Piatek (kpiatek_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 12:05:38 MET

Jestem szczesliwym (jak na razie ) posiadaczem karty Waverider MM
Clasic. W zwiazku z tym mam drobne pytanie do bardzij obeznanych -
mianowicie cudo to oprocz emulacjii zwyklego SB potrafi odtwarzac
muzyczke w 16 bit pod win . Czy istnieje mozliwosc programowej
emulacjii SB16 lub innej 16-bitowej karty pod DOS ???

Czy w ogole ktos z Was posiada moze ww karte ?

Krzysztof