Re: CDROM vs HDD

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 19:56:44 MET

pitee <piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisal(a):

>========================================================================
>Niezly pomysl, ale jak to zrobiles (z technicznego pkt. widzenia) ???
> pitee

Z przewodu ktorym podlacza sie przyciski Reset i Turbo do plyty
(przylutowanie przewodu do jumpera raczej jest niewykonalne).
Znalazlem taki gdzies w szufladzie. Z rugiej strony przylutowal
przelacznik i gotowe. Najwiecej czasu zajelo mi wypilowanie otworu w
kieszeni. :)

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -