Re: Win95 w sieci

Autor: Piotr Stukin (biker_at_odn.zgora.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 19:49:57 MET

Jacek Osiecki <joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule
<slrn579uaq.2nv.joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl>...
> Czesc!
>

> Jest jeszcze jeden komputerek - stare, dobre AT, na ktorym 95 nie
pojdzie ;), a ktore bardzo
> chcialoby byc w sieci ;))
> I tutaj mam pytanko:
>
> Czy jest jakis dosowy klient Microsoft Networks? Najlepiej jakis pod,
powiedzmy, DOS 6.0...
> A moze istnieje mozliwosc odpalenia Win95 jako serwera/klienta
Personal Netware? Probowalem to
> robic, ale Windoza sie rzucala, ze nie mogla w sieci znalezc podanej
obslugi zabezpieczen...

Mozesz sprobowac z WfW 3.11
Nie trzeba uruchamiac Windowsow, ale w dosie napisac Net Start FULL i
wszystko idzie, tzn mozesz miec dostep do udostepnionych katalogow i
drukarek.
To wszystko dzialalo mi na sieci WfW, nie probowalem tego na Win95

Pozdrawiam
Biker :)