Re: Gdzie kupic dobry computer?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 16:51:50 MET

joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) napisal(a):

>Polecam GigaByte-a, najlepiej z HX lub VX

Soyo co najmniej rownie dobre (chociaz ja akurat mam Gigabyte). Tylko
po co polecac ten przestarzaly VH???

>A po co EDO? Przy Pipeline Cache nic nie daje...
Dokladnie...

>Wybor jest oczywisty - Caviar (21600 jest niezly, ale ma gorszy czas
>dostepu od 31600)
Wybor jest oczywisty: Seagate lub Quantuma... Caviary padaja - chyba,
ze kupisz od jednego takiego, co glosi na tej liscie, ze sprzedaje
setki i mu nie padaja...

>Mam Wearnes-a 10x, spisuje sie swietnie...
To juz lepiej markowy 8x, np. Toshiba lub TEAC.

>Niedawno kupilem US Robotics 33.600 Voice Internal - CUD MIOD, palce lizac!
Zgadza sie... Ale 33.6 mozesz sobie darowac - lepiej kupic dobre 28.8.

>Jesli Diamond, to polecam Stealth 3D 2000 - jest calkiem niezla...
Rowniez polecam...

>Mam tylko 15" CTX - niezla maszynka.
Byle nie Daewoo... CTX - ok! Akurat bawie sie Philipsem 14". Obraz
ostrzejszy od Daewoo 15".

>Polecam SB16PNP z jakims WT - np. Roland...
Byle jaki kompatybilny z SB (taki za 100-150zl) + porzadny wavetable.
Lub Gravisa...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -