Re: Gdzie kupic dobry komputer

Autor: Andrzej Piskozub (piskozub_at_bet.po.opole.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 02:16:47 MET

Robert E. Szpiczynski wrote:

> Czesc wam,
>
> Dawno nie bylo mnie w Polsce wiec jestem trache w tyle z informacjami "z
> ulicy"
> Musze kupic komputer w Polsce:
> Pentium 166 lub 200
> Glowna plyta z renomowanej firmy z dobrym "chipset'em" (INTEL)
> min 16MB EDO pamieci
> twardy dysk min 1.6 Gb EIDE (SCSI chyba mnie nie stac)
> CD ROM min 6X
> Fax Modem min 28.8 (dobrze by bylo 33.6)
> karta graficzna najlepiej MATROX min 2 Mb (moze byc Diamont albo ATI)
> Monitor 17" max 0.26 min 1200x1024
> [...]

Napewno nie kupuj w ESCOMie, przynajmniej w opolskim wydaniu!!!
Jesli chodzi o Optimusa to kumple sie zalili, ze gdy im skopal sie dysk
to musieli ladny kawalek czasu czekac na wymiane. Poza tym chcac
zainstalowac sobie np. druga kieszen trzeb jechac ze sprzetem do
sprzedawcy pod grozba utraty gwarancji.

                       ======== Andrzej Piskozub =======
                     ======== POLITECHNIKA OPOLSKA =======
                    === mailto:piskozub_at_bet.po.opole.pl ===