Re: POLSKIE LITERY -- ZAKOŃCZENIE

Autor: Martin (martin_at_inet.com.pl)
Data: Sat 26 Oct 1996 - 08:18:45 MET DST

Jacques Miller <jmiller_at_dsuper.net> napisał(a) w artykule
<326FF7DD.5B62_at_dsuper.net>...

> Pisać możesz po polsku, ale ja Ciebie czytam nadal po polskiemu.
>
> Jacek

Sorrki.... juz wiem, ze wtedy mialem namieszane w ustawieniach :) teraz
powinno byc teoretycznie OK. Jednak tak nie jest. Otoz uzywam Explorera
3.0, dostalem ta wiadomosc, ladna, z polskimi literkami. Postanowilem
odpisac tez po polsku, ale u gory na belce widnieje napis "Wiadomosc -
Zachodnioeuropejski" i nie moge uzyskac zadnej polskie literki. Jak
zaczynam od nowej wiadomosci, to nie ma problemu, tylko jak odpowiadam na
czyjes pisma. To samo dotyczy mailera z Explorera. Czemu tak sie dzieje i
jak to usunac?

Pozdrowienia - Martin