Re: Kupic komputer

Autor: Lukasz Grochal (cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 13:41:51 MET DST

Jacek Skrzyczek <skrzycze_at_figaro.ae.katowice.pl> pisze:
: Czy warto kupowac u takich gigantow jak Vobis,Optimus,Escom itp,czy tez w
: malych lokalnych sklepikach(ale tu znowu Vat jak poprzednio) czy tez u
: znajomego z gieldy ?

  Odpowiem ci tak: ja bym kupil na gieldzie, albo tam gdzie taniej.
Ale:
  - ja mam czas, zeby sobie dokonfigurowac hardware, sprawdzic ustawienia
jumperow etc.
  - mam czas i ochote puscic 24-godzinny test (procesor, dyski, pamiec etc.)
  - jak mi cos padnie, to najpierw lubie pogrzebac sam, a dopiero w
ostatecznosci ide do serwisu.

  Jesli nie chce ci sie robic tego wszystkiego, to lepiej kup u wyzej
wymienionych. Ja bym tylko jeszcze do tej listy dodal Adaxa.

--
                                                Lukasz Grochal (.)
  WWW http://student.uci.agh.edu.pl/~cypis