Jak sie ustrzec...

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 11:22:58 MET DST

Panowie,
Problem był następujący - po uruchomieniu, nieistotne jakiej,
aplikacji DOs-owej wyświetlił mi się komunikat o jakiejś awanturze na
dysku. Komputer mi się zawiesił, bo ani abort, ani retry, ani fail.
Zresetowałem go, a tu nagle widzę: cross-linked entries.
Niech mi ktoś powie, co się stało, co mogło to spowodować, jak w
przyszłości nie dopuścić do takiej sytuacji, bo Peter Norton
naprawiał mój błąd (?) dobrych kilka minut.
Czy jest jakiś sposób zabezpieczenia się przed (chyba) przypadkowymi
takimi sytuacjami.
NAjlepiej przy wykorzystaniu NU.

Paweł Zielewski
zielu_at_gazeta.pl