Re: Szlif czy nie? (bylo: Jak sprawdzic, czy nieszlifowany?)

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_netra.gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 12:40:27 MET DST

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<54ndbl$a8a_at_info.nask.pl>...

> Na takich ustawieniach to zaden procesor nie pojdzie: 2.5 x 66 = 133??
> - w jaki sposob mozna tak ustawic procesor (i co to za matematyka)???

Ooops. Chyba sie w pospiechu pomylilem, oczywiscie mialo byc 2x66, a tak
nawiasem mowiac to chyba zauwazyles znaczki ">> " i jak sie domyslam
czylales inne listy o tej lub podobnej tematyce, wiec powinnienes wiedziec
iz jest to cytat z innego listu, ktorego tresc pozwole sobie teraz
przytoczyc: