Caviary

Autor: Przemysław Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 12:12:13 MET DST

>Date: Fri, 18 Oct 1996 22:55:13 +0200
>Sender: pecet_at_man.lodz.pl
>From: Jaroslaw Kozak <kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl>
>To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
>Subject: Re: Caviar 21600
>
>Hej !
>Mam male pytanie do posiadaczy dyskow WD CaVIAR
>gdzie je kupujecie? Interesuje mnie to bardzo gdyz
>do tej pory kupowalem dyski WD-ka i nie mam z nimi
>problemow. W chwili obecniej w firmie pracuje
>ok 100 WD-kow i wszystkie dzialaja bezblednie
>(210-1600). Duze serie Caviarow montuje w swoich komputerach
> [...]

A ja kupilem swojego Caviara w sklepie Return w Lublinie. Niestety nie wiem
skad Return bierze te dyski. Moj kolega kupil Caviara 850 w Pomarexie -
lawinowo przybywajace bad sektory, servo errory, zamazywanie tablicy
partycji i fatu :))))
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek o
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin o
o IRC NICK: VENGLIN o
o Mozesz ze mna pogadac na Internet Phone - o
o bywam tylko na polskich kanalach o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo