Re: Gdzie to jest?

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 10:25:41 MET DST

W dniu 22 Oct 1996 15:36:23 GMT, "Martin" <martin_at_inet.com.pl>
napisano:

>Mam problem, otoz wykasowalem katalog z programem nie korzystajac z funkcji
>"Dodaj/Usun program" z panelu sterowania. Programu nie ma, ale w spisie
>zaistalowanych aplikacji (w tym okienku) nadal on istnieje. jak go
>zaznaczam i kaze usunac, to wyskakuje komunikat o zachodzacym bledzie w
>trakcie odinstalowywania i.... nadal nazwa w spisie istnieje. Nie wiem co
>zrobic. Gdzies ta lista jest przeciez zapisywana, tylko gdzie to jest?
>
>Pozdrowienia - Martin

Wejdz do programu obslugujacego rejestry i wyszukaj ciag znakow, nazwe
programu, ktorego wykasowales. Wykasuj te juz nie potrzebne - tylko
wczesniej zrob sobie backup rejestrow, bo jak cos zrobisz nie tak to
jest wesolo :)

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |