Re: Winda 95 i DirectX

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 11:07:40 MET DST

Arkadiusz Dymek wrote:

> Czesc !
> Jescze pare kamyczkow na leb MikroSyftu.
> Jak to sie dzieje, ze za kazdym razem gdy do Windy 95 PL
> probuje doinstalowac DirectX to zawsze dostaje komunikat,
> ze program dokonal niedozwolonej operacji ?

To raczej wina DirectX niz Win95. DirectX ma np. skłonność do
instalowania starszych driverów kart graficznych, niż te które przyszły
z nimi firmowo (mój kolega miał taki przypadek). Czy był to DX 1 czy 2?
Jeśli wersja 1-sza, spróbuj uciec do przodu do DirectX version 2. Jest
np. na serwerze TegoSoft http://www.activex3d.com/InstDX.html (niestety
5.2 MB).

Życzę powodzenia

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland