Re: Duze Windowsy (bylo:Jaka karta muzyczna)

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 16:09:42 MET DST

Jarek Lis wrote:

> Hm, to z cennika tch podam ceny dla NT WS/ 95 Pan Euro/95 pl:
> Enduser: 472/306/250
> Dealer: 277/177/146
> Dealer, EDU 81/114/69

Zapomniales dopisac +VAT. I nie wiem skad wziales tak wysoka cene na 95. Chociaz Piotr Sobczak z
TCH tez mi taka podal. Razem z VAT to bedzie ok. 8 baniek. Horror. Chyba jednak pomylka.
Ale nie badzmy drobnostkowi i nie klocmy sie o zlotowki.
Wracajac do meritum sprawy. Jak widac z zacytowanego przez Ciebie przykladu jasno wynika, ze
jednak moje jest na wierzchu - 95 i NT _NIE_SA_W_TEJ_SAMEJ_CENIE. A szkoda (dla nas oczywiscie).

--
 Pozdrowienia.
 Janusz