Re: WinNT 4.0 i dzielenie plikow

Autor: Grzegorz Oleksy (oleksy_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 18:48:55 MET DST

Cezariusz Marek <Cezariusz.Marek_at_ComArch.Krakow.PL> wrote in article
> dwa katalogi, podobnie jak to robilem w Win95. Jednak pozostali
> uzytkownicy w sieci przy probie zobaczenia moich eksportow dostaja
> pytanie o haslo do zasobu "IPC$".

Czy to jest server?
Dokladnie to nie wiem o co chodzi, ale na pewno takowy zasob musi byc
udostepniony. Moze nie masz uruchomionego RPC, albo cos.
Ale mam jeszcze przy okazji pytanie: masz moze jakies sterowniki do tego
badziewia? Te z nt 3.5 nie chca sie na 4.0 instalowac. A potrzebuje chocby
sterownikow do Tritona.

Grzegorz Oleksy