Polaczenie OS2 -> Windows

Autor: Maciej Murawski (murawski_at_torun.pdi.net)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 17:31:39 MET DST

Czesc !!

Szanowni uzytkownicy listy czeka mnie podlaczenia komputera pracujacego
pod OS do sieci peer-to-peer Win'95.
Jesli ktos dokonal czegosc takiego chetni uslyszal bym jego uwagi (porady).

Mam Polka wersje OS2 Warp lecz nie znalazlem w niej drajwerow do obslugi
sieci (zadnych sieci).

Jesli ktos moglby mi powiedziec gdzie mozna zdobyc (kupic) odpowiednie
sterowniki z gory serdecznie dziekuje.

Czesc ...

| murawski_at_torun.pdi.net (Maciej Murawski) |
< Najlepsze pojecie nieskonczonosci daje ludzka glupota !!! >