Re: Plyta gl. Jet Way Information J-656VXB

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 23:17:17 MET DST

Zwierzak <animal_at_darkstar.ci.uw.edu.pl> napisal(a):

>Jest problem.
>Jezeli kupil ktos cos takiego to:
>1) czy ma problemy z kontrolerem dyskow pod Windoze95 (zachowuja sie jak
>FFD przy POST'cie tzw. swap). Czasami jest to jednorazowe, czasami wpada
>w petle i bye bye ....
>2) probowal zalozyc do tej plyty Karte graficzna nc PCI (np: Cirrus
>Logic 54M30, 5424 itd). Efekt jest tski ze pod Wind3.11 i Windoze95 Przy
>probie najglupszej operacji graficznej (np: przesuniecie okna) komputer
>mu sie wieszal. (przy Cirrusie Na ISA'ie nie ma takich problemow)
> [...]

Zasada jst jedna: kupuje sie dobra plyte i AMD lub kiepska plyte i
Pentium. Wtedy wiadomo co nawala. W tym przypadku - kiepska plyta i
AMD (w dodatku szlif, chcesz sie zalozyc?) wszystko jest mozliwe.

PS. Ustaw zegar na 90MHz. Moze ten co ci szlifowal procesor z 90 na
100 nie byl "fachowcem". :)

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Dzialam, wiec jestem... --
-- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) --