Re: Telepies jest woooolny! Moze zdycha?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 21:08:34 MET DST

pw_at_rubikon.net.pl (Albert Geres) napisal(a):

>(...)
>Przepraszam - poprawiam sie => rzeczywiscie zwolnilo, czyzby TPSA
>opoznia zeby dorobic na impulsach. Do niedawna jak sciagalem cos przez
>ftp (pozno w nocy - z serwerow krajowych) mialem od 1,5 Kb/s do ponad
>dwoch. Teraz chodzi w granicach 1 Kb/s a czesto nizej. Ciekawe - lacze
>sie zawsze na 28800.
>na razie

To jestes szczesciarzem. Newsy z nasku zazwyczaj sciagalem przez max.
trzy impulsy. Przed chwila sciagalem znowu - JEDNA GODZINA! Jest 21.00
wiec nie sadze, aby to byl ruch. Po prostu kochane ludziska z TPSA
robia to, co potrafia robic - sciagac pieniadze za nic...

PS. Probowalem sciagac newsy przez news.tpnet.pl. Owszem idzie
calkiem, calkiem - proba wyslania czegos - "posting not allowed". No
comments...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Dzialam, wiec jestem... --
-- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) --