Re: Cennik TPSA

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 21:35:29 MET DST

On 22 Oct 1996, Lukasz Grochal wrote:

> To i ja mam pytanie: Czy telepies pozwala na skorzystanie z telnetu? Wiem,
> marzy mi sie, ale a nuz?
>
> --
> Lukasz Grochal (.)
>
> WWW http://student.uci.agh.edu.pl/~cypis
> PGP finger cypis_at_student.uci.agh.edu.pl
>
> Co masz na mysli piszac telnet ?
  Jesli chodzi ci o dostep do jakiegos konta (nie twojego), to nie wiem...
  Ale jesli chodzi ci o zwykly telnet na swoje konto, to spoko.
  Tak wlasnie pisze do ciebie list.
  W szczegolach to mam wszytkie mi potrzebne uslugi internetu:
  Nestcape(WWW,telnet,ftp).
  Jest jescze jeden bajer. W domu mam pentium z 16 megami ramu + karte
muzyczna, a znaczy to ze moge sluchac muzyki itp, i wszytko chodzi jak
przeciag. Normalnie ( na uczelni to sa 486 z 4 megami -> Zolwie...)
Jest jeden szkopol -> jak korzystam w domu to musze bulic...
Ale jak chce cos pociagnac to ciagne to zdalnie na konto na uczelni a
potem przegrywam na dyskietki.
(Szkoda ze nie maja streamera )

Cody