Re: WinNT i nie tylko

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 20:37:47 MET DST

> Nie znam NT, ale na podstawie tego, co pisal kiedys Karpio
> podejrzewam, ze bedzie w tej materii podobne do Warpa.
> Czyli znacznie lepiej 486/100 32M niz P100 16M.

podejrzewam ze tak, nawet jestem prawie pewien. jedyne co zauwazylem, ze NT
sprawniej i jakby inteligentniej radzi sobie ze swapem i cacheowaniem. nie ma
takiej sytuacji ze swap wolny, 10mb cache i brakuje pamieci dla aplikacji ;)
poza tym swap moze byc dynamiczny, co jest spora zaleta. niestety trzeba
sobie zdawac sprawe, ze NT wymaga silnej kobyly zeby w miare sprawnie
biegac... system zzera sporo mocy komputera i z takiego DX4/100 naprawde
niewiele zostaje ;)

karpio