Re: Harvardy

Autor: Tomasz Filek (tfilek_at_tl.krakow.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 04:12:31 MET DST

Jacek Skrzyczek wrote:

> Czesc !
>
> Jesli ktos z was jest uzytkownikiem Harvarda (Optimusa) to bardzo prosze o
> opinie na jego temat.Jesli czyta to osoba uwazajaca ten komputer za
> 'cienki' itp. to prosze o nie wyrazanie opinii na ten temat bo na pewno
> znajdzie sie ktos kto uzna komputery skladane z czesci z gieldy za lepsze.
>
> Z gory dziekuje za pomoc
>
> Jacek

HARVARD to niezly chwyt reklamowy Optimusa. Osoby nie siedzace zbytnio w
temacie odbieraja ten komputer jako typowo przystosowany do nauki
i to napewno na wysokim poziomie (pomyslcie tylko... Harvard).
W srodku zas jest (delikatnie mowiac) przecietny sprzet, ktory czasami
moze i nie sprawiac wiekszych klopotow. Ale z pewnoscia jest on
za drogi jak na swoje mozliwosci.
Tak na prawde to nie za bardzo moge sobie wyobrazic za co Optimus
otrzymal certyfikat wybitnej jakosci. Moze ktos mnie uswiadomi.

Tomasz Filek
tfilek_at_tl.krakow.pl