Re: GLOSOWANIE: pl.comp.os.win3

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 19:08:57 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> wrote:

>Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> writes:
>
>[O Windows 3.x]
>
>Niezupelnie. 3.1(1) ma to do siebie, ze da sie odpalic z sieci (DOS z boot
>ROMa, brak HDD itd). O ile wiem, 95 rowniez ostatnio daje sie odpalic
>z sieci, ale jest niestety zbyt niestabilne. Wiesz ze z NT nie mozna juz
>tak zadzialac - nie wspominajac juz o celowosci przejscia na NT na
>maszynkach biurowych (386DX/40, 4MB RAM do kosza, a zyski jakby zadne).

U mnie kilka osob pracuje w Wordzie pod WfW 3.11 na Dellach 386sx/33
z 8 MB RAM :(((
W dodatku nie widac jak na razie szans na wymiane sprzetu (samych
plyt glownych, niestety, sie nie da)
Co prawda dzisiaj wykonalem eksperyment z rodzaju zwariowanych,
mianowicie rozszerzylem w takim komputerze pamiec do 16 MB i
zalozylem na probe Warpa Connecta, w dodatku z odpalonym
udostepnianiem zasobow w sieci peer to peer !!! Zapowiada sie
niezle, ale jeszcze nie jestem pewien co z tego wyniknie.
Chyba bede musial znalezc jakis mniej 'zasobozerny' shell niz WPS.

Inna sprawa, ze odpowiedniej ilosci licencji na Warpa pewnie
tez mi nie kupia :-(

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl