Re: Harvardy

Autor: Kazimierz Borowski (kborowsk_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 16:56:20 MET DST

On Tue, 22 Oct 1996, Tomasz Jarnot wrote:

> On Tue, 22 Oct 1996, Jacek Skrzyczek wrote: > > > Czesc ! > > > > Jesli
ktos z was jest uzytkownikiem Harvarda (Optimusa) to bardzo prosze o > >
opinie na jego temat.Jesli czyta to osoba uwazajaca ten komputer za > >
'cienki' itp. to prosze o nie wyrazanie opinii na ten temat bo na pewno >
> znajdzie sie ktos kto uzna komputery skladane z czesci z gieldy za
lepsze. > > > > Z gory dziekuje za pomoc > > > > Jacek > > Ale nie ma sie
co czaic - ten komputer naprawde jest cienki... Po > pierwsze -
beznadziejna, NONAME plyta glowna ktorej wydajnosc jest nizej > krytyki...
Po drugie - nie wiem czy jeszcze sa Harvardy P60, ale jesli > tak to juz w
ogole beznadzieja... Po trzecie - karta grafiki... SIS... > wolna ze az
boli.... do dysku twardego sie nie przychrzanie, bo sa > Seagate... ale
nie 540 MB... oferowac 540 MB teraz, gdy standartem sa 1,3 > GB to letka
przesada... Niezle w Harvardach sa obudowy ... tylko > obudowy... i jak
chcesz kupic Harvarda to niech ci ziemia letka bedzie :) > > Jurand > Nie
chce straszyc, ale gdzies ze 2 miesiace temu czytalem list wyplakujacego
sie klienta, ze kupil to cudo dziecku, i teraz nie wie gdzie oczy podziac.
Byla to jeszcze wersja z NexGen (lojalnie dodaje, ze Optimus tego juz nie
montuje). Problemy zaczely sie od roznych niezgodnosci powodowanych
niezupelnie standardowym standardem, ale nastepnie leciala typowa lista
klopotow posiadacza najzwyklejszego skladaka: wymiana podzespolow, jeszcze
raz wymiana podzespolow, cos chodzi prawie dobrze, potem znowu nie, itp.
Gosc narzekal tez na niedbaly serwis i zdaje sie ze drzal na mysl, ze
kiedys skonczy mu sie gwarancja. Wniosek: jak kupowac, to dokladnie
sprawdzic, co jest w srodku, i jak badziewie to nie brac za nic! Osobiscie
polecalbym kupno skladaka, co wychodzi praktycznie po cenie czesci (bo
rozumiem, ze chodzi gl. o cene), a mozna dokladnie skontrolowac, co pakuja
do srodka, i w razie czego protestowac. Co do szczegolowych rozwiazan, to
w stosunku do informacji Juranda chyba nastapil postep, slyszalem, ze P60
juz nie daja, w koncu to nie wyprzedaz, daj Boze.
Na koniec dodam, ze sam to chcialem kupic, ale zrezygnowalem. Czolem.

Merle