Re: TRUMP AWE 32 i WaveTable

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 00:01:19 MET DST

> CZy ktos ma karte TRUMP AWE 32 (SB 16/PRO + WaveTable + 512 kB RAM) ?
Ja mam. AWE 32 to pisze tylko na polskim xero dołączonym do instrukcji
ale z SB AWE nie ma nic wspólnego (tak mi się wydaje, choć może chodzi o
RAM?)

> Jezeli ktos takowa posiada, prosze o opinie.
Słaby wavateble (jak na każdej karcie z wbudowanym ROM)
Działa MIDI.
Z instrukcji wynika że obsługuje komunikaty MIDI typu chorus reverb itp.
czego niestety nie stwierdziłem
Na niektórych plikach MIDI (Dire Straits czy jak to się pisze) włącza
się na stałe vibrato i nie bardzo sie wyłącza, brzmi to jak odgłosy kota
ciągnionego dość brutalnie za ogon.
Przesterowuje słuchawki tak że strasznie charczą na pełnej głośności w
WIN (chyba niezgosność impedancji, bo słuchawki wyrabiają znacznie
głośniej)
MIDI działa od razu (nawet w DOS, pod FastTracker nie). Wejście
mikrofonu i line in ma regulowaną głośność i od razu idzie na wyjście, a
że jest znacznie głośniejsze niż wyjście MIDI, występują trudności w
nagrywaniu audio i jednoczesnym odsłuchiwaniu MIDI (jak przyciszysz
audio to się nagrywa ciszej co powoduje większe zakłócenia, jak zostawię
to nie słyszę MIDI)
Zakłócenia na poziomie zwykłych kart.
Poza tym działa bez zarzutu: Fast Tracker ok, playery ok, windows ok,
cubase ok, mod4win ok, need4speed, settlers i in.
Drivery do 95 są i działają bardzo dobrze. Full duplex.

> Jak wykozystac RAM karty do ladowania sampli - macie jakies programy ?
Dołączono do karty jakieś dosowe programy ale nie bawiłem się tym
jeszcze. W Internecie nic nie ma na temat tej karty a producent ma tylko
BBS (chyba w Ameryce, jest w instrukcji)

Daj znać jak kupisz o wymienimy doswiadczenia
pozdrawiam

--
 Marek Nazarko
 praca/job: mailto:mna_at_csbi.katowice.pl