AWE DSP i TV SAT?????

Autor: Marcin Kowalik (mkowalik_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 10:57:43 MET DST

Czy moze ktoœ wie czy !!!
Mam karte SB AWE z procesorem DSP od około 3 miesiecy, dwa dni temu sciagnalem
sobie programik do odgrywania modow i pokrewnych. Programik nazywa sie awemp i
jest na ftp.cdrom.com. No i rewelacja ma toto predefiniowane kilkanascie
efektow typu reverb i chorus. I tu mnie tknelo czy mozn:
1. dodac jakies efekty typu reverb i chorus do stanartowych w win95 (nic o tym
w manualu nie pisza) ew jaki programik i skad.
2. jesli jest na karcie DSP i uzywa sie go do m/inn do pakowania VAW to czy
nie mozna by z jednej strony podlaczyc tunera TV-SAT => AWE 32(DSP + efekty)
=> wzmacniacz. Na razie nie udalo mi sie tego zrobic. Czy sie da ew czy
istnieja jakies programy. Prosze o ew sugestie.

Marcin Kowalik
mkowalik_at_usk.pk.edu.pl