Re: Cennik TPSA

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 09:08:52 MET DST

Stanislaw Piorkowski wrote:

> Podstawowe informacje o dostepie do sieci przez TPSA i cenach
> np. tutaj:
> http://www.tpsa.pl/int.html
>
> W miare aktalny wykaz miast (wojewodztw) z 'zaliczaniem' trzyminutowym:

Mam pytanie czy za pomoca tego dostepu (tzn tylko naliczanie za 3 minuty, bez posiadania wlasnego
konta da sie jakos kozystac z Tenetu. Ktos potrzebuje sie dosc sporadycznie laczyc telnetem z Kielc do Gliwic.
Konto by chyba wyszlo drozej niz placenie za bezposrednie polaczenie modemem przez kilkanascie minut na
miesiac. Ale jakby sie dalo za cene polaczenia lokalnego. Ale to jest chyba tylko WWW ograniczone do samego WWW
(bez ftp, telentu).
Pawel