Wszystko o PeCetach

Autor: Łukasz Kupniewski (elmiko_at_puma.tu.koszalin.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 17:28:42 MET DST

Jestem studentem II roku specjalności, która dumnie ;-) nazywa się Inżynierskie Zastosowania Komputerów. Oprócz
tego od ~5 lat zawodowo (czyt. zarobkowo) zajmuję się grzebaniem w PC-tach. Bardzo chciałbym dopisać się do
listy "Wszystko o PeCetach". Niestety, próbowałem albo za wcześnie (8:20 AM) {;-)), albo Netscape na tym
stanowisku nie daje się właściwie skonfigurować i nie mogę nawet przejrzeć co się na tej liście znajduje :-(.
Jedyną możliwością przeglądania listy jest na razie dla mnie FTP lub WWW (ale tylko archiwum). Nastepnym razem
spróbuję na innym stanowisku.

Z poważaniem
Łukasz Kupniewski <elmiko_at_puma.tu.koszalin.pl>