Re: POLSKIE LITERY -- ZAKOĐCZENIE

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 07:32:32 MET DST

On Mon, 21 Oct 1996 17:01:10 +0200, Martin wrote:

>No cž . Pocz tkowo mia em obawy, e nie bŰdŰ widzia polskich znaczkžw, ale
>ten list rozwial moje w tpliwoÂci. MogŰ pisa po polsku, a nie po
>polskiemu. Poza tym jest to PL.COMP.PECET wiŰc nie ma problemu z
>uzytkownikami innych komputeržw, wiŰc o ile standardem polskich liter
>bŰdzie ten z W95 to jestem ca y happy :)

to nie jest Microsoft Network tylko Internet
i tutaj (jak narazie) standardow (na szczescie)
nie ustanawia M$

to nie jest zaden CP-XXXX z windy
lecz ISO-8859-2 - jedyny dopuszczalny w internecie
standard kodowania polskich (i nie tylko) liter,
do ktorego z trudem i bolem
dostosowaly sie nawet programy M$

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi