Re: Duze Windowsy (bylo:Jaka karta muzyczna)

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 16:18:38 MET DST

Jarek Lis wrote:

> : Czegos nie zrozumialem. Po mojemu 'duze' windowsy to NT a po twojemu to 95 z 32MB RAM.
> Moze byc po Twojemu. "Duze" to NT.
>
> : A w tej interpretacji to roznica w cenie jest znacznie wieksza niz te 32 MB.
> Zalezy jakie biezesz ceny. NT WS i 95 kosztuja podobnie. Tyle ze NT
> potrzebuje wiecej RAM.

Z pamiecia tak, z cenami przegiales (no chyba ze nie jestes _drobnostkowy_)

TCH :
95 - 155$
NT Wst - 570$
JTT :
95 - 300 PLZ
NT Wst - 880 PLZ

Jak dla Ciebie 6 baniek to jest to samo to zyjemy w innych swiatach.
(Wiem, ze w nowych komputerach ma byc preinstalowane NT w cenie 95 ale to jest inna para kaloszy)

--
 Pozdrowienia.
 Janusz