Re: emulator Amigi!!!

Autor: Pracownia Komputerowa BG (pracownia_at_bu.uni.torun.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 21:37:14 MET DST

Jacek Osiecki wrote:

> Cos nie widze tej dobrej formy... najpierw upadlo Commodore, za Amige
> wzial sie ESCOM, tez upadl - jakies fatum wisi nad tym komputerem...

  Dobrze wiec ze za Amige bierze sie teraz kilka firm.
Firma wiodaca (ktora wykupila od escomu Amiga Technologies) jest teraz
Viscorp, ale nie ona pracuje nad AmigaPPC.

> Ta na POWERPC? Zgodnie z wieloletnia amigowa tradycja, niezgodna z zadnym
> z poprzednich modeli w wiecej niz 20%? ;)

  Ta kasliwa uwaga i zlosliwy usmieszek ma byc prowokacja do nastepnego
tasiemca w stylu:"O wyzszosci..." ?
Jest jednak calkowicie nietrafna i swiadczy o twojej kompletnej
nieznajomosci spraw zwiazanych z Amiga.
Dla twojej informacji: ta niezgodnosc jest teraz juz praktycznie
niewidoczna i o pare rzedow mniej uciazliwa niz np. niezgodnosc miedzy
roznymi modelami pc...
         bobas