Re: emulator Amigi!!!

Autor: Maciej Zobniow (bobas_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 17:53:56 MET DST

Marek Nazarko wrote:

> tak, ale PC Task nie ma sensu - jego predkosc jest na poziomie XT (albo
> jeszcze wolniej), natomiast na pentiumie emulator amigi ma prawo byc
> szybszy od oryginalu, dlatego jest to uzyteczny emlator i dlatego
> wskazuje ze amiga umiera

   PC Task kolego, na amidze z odpowiednim dopalaczem chodzi calkiem
przyzwoicie (bez problemu uruchamiasz windows, w pct 4.0 nawet win95,
z rozsadna predkoscia chodza programy a nawet gry 3d...) duzo szybciej
od np. orginalnego pc 386/40 .
Jesli chodzi o pc to za pomoca UAE i odpowiedniego pentiuma mozna
rzeczywiscie otrzymac predkosc wieksza od orginalnej...A500 i tylko w
jej trybach graficznych mozna pracowac.
   Glosy ze Amiga umiera slychac nie od dzisiaj, tymniemniej dzisiaj
Amiga ma sie znacznie lepiej niz kiedykolwiek w ostatnich 2 latach,
co daje mi podstawy (merytoryczne podstawy, nie kiblowe dumania
domoroslego filozofa komputerowego) na calkiem optymistyczne proroctwa.
                       bobas
 (dalszy ciag dyskusji o umieraniu amigi
> proponuje odlozyc na rok, kiedy juz umrze :)

   Na wiosne ma byc gotowa Amiga powerup, moze wtedy pogadamy...
                 bobas

--
Rzeczywistosc to jest to co nie znika gdy przestajemy w to wierzyc...
                       P.K.Dick