Re: Netykieta a POLSKIE LITERY

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 18:07:48 MET DST

 Maciek> Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote: Hej,
> [...]
 Maciek> A takie gadanie to mnie smieszy i wkurza jednoczesnie. _Prawie_
 Maciek> zawsze, no to zawsze -- jedziemy z koksem panowie. Nic to, ze
 Maciek> ilestam osob bedzie mialo kaszane na ekranie. JA MUSZE PISAC PO
 Maciek> POLSKU. Taka dziejowa koniecznosc.

Dokładnie tak. Nie widzę powodu, dla którego miałbym pisać i czytać
skanibalizowany dialekt języka polskiego, szczególnie że mamy:

-- dobrze zdefiniowany standard kodowania (ISO-8859-2, takoż polska
   norma).
-- dobrze zdefiniowany standard transportu (8bit albo Quoted-Printable)

Męcz swojego administratora żeby się zajął uaktualnieniem programów do
poczty/newsów.

--J.