Re: Emulator Amigi

Autor: Martin (martin_at_inet.com.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 10:10:44 MET DST

Piotr Seliger <pitsel_at_chemul.uni.lodz.pl> napisał(

> Przy okazji mam pytanko jak zrzucic programiki sciagniete
> z sieci dla amigi z PC-ta na dyskietke sformatowana w formacie amigi?

Z tego co pamietam... to nie da sie :) Nalezy je normalnie przegrac na
dyskietki sformatowane pod PC, a Amiga zobaczy je bez problemu. Zostaje
jeszcze sprawa formatowania, o ile w Amidze jest stacja o gestosci 1,76MB
to mozna uzywac tych z PC 1,44. Jednak jesli Amiga ma stacje 880 kB to
oczywiscie, nalezy poslugiwac sie dyskietkami sformatowanymi na 720 kB.

Pozdrowienia - Martin