Re: Q: Pamiec w SB AWE32

Autor: VENGLIN (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 10:57:47 MET DST

At 10:30 18.10.96 +0200, you wrote:
>Czy SB AWE32 mozna rozszerzyc jednym SIMMem czy trzeba wlozyc dwa?
>
>Piotrek
>
>PS. Zauwazylem ze w SB AWE32 PnP nie montuja ASP i nawet nie wlutowywuja
>podstawki choc jest tam miejsce dla niego.

Koniecznie dwoma ! Jakby co - to pytaj - mam ksiazke o wszystkich SB.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek o
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin o
o IRC NICK: VENGLIN o
o Mozesz ze mna pogadac na Internet Phone - o
o bywam tylko na polskich kanalach o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo